KONE Mobil | KONE

KONE Mobil | KONE

KONE Online - kundportalen för din serviceinformation

Med KONE Online får du en översikt av det arbete som har utförts och kan enkelt följa servicearbetet i realtid. Du kan få regelbundna rapporter via e-post eller logga in i portalen för att se detaljerad information om tidigare service och reparationer, inklusive information om fakturor. Rapporterna visar vilka åtgärder som har gjorts och vad de kostar. Detta gör planeringen enklare; du kan budgetera för nästa års service och till och med för modernisering långt i förväg. KONEs onlinetjänst håller dig uppdaterad om både tidigare, nuvarande och framtida aktiviteter för er utrustning. Med tjänsten kan du enkelt övervaka allt servicearbete med hjälp av digitala kommunikations- och rapporteringssystem som skickar information i realtid om status på hissar, rulltrappor, portar och automatiska dörrar. Du kan också se detaljer om reparationer och kostnader.

KONE Mobil – uppdateringar i realtid direkt i mobilen

Appen KONE Mobil ger dig snabb och enkel åtkomst till er serviceinformation – när som helst, var som helst. Du får push-notiser om status på ditt serviceärende direkt i telefonen – från det att vi registrerar din serviceförfrågan tills arbetet är klart.

Få en snabb översikt av dina serviceärenden, till exempel pågående service eller utrustning som står stilla. Om din utrustning börjar krångla kan du enkelt skicka in en serviceförfrågan direkt i appen

Läs mer om mobilappen och ladda ner den till din mobiltelefon

Logga in på kundportalen kone online

Cookies

Vi använder cookies för att optimera webbsidans funktionalitet och för att ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Om du godkänner alla cookies, klickar du på "acceptera"-knappen. Du kan läsa mer om vår datahantering i vår sektretesspolicy.