Kundtjänst för underhåll | Kontakta oss nu för underhållsspecifika förfrågningar

Kontaktinformation KONE Serivetjänster

Behöver du hjälp?

KONE_Hyvinkee_Dec23_PARTNERSHIP_SCENE_11_17_2196-3:760x428%2816-9%29

Prata med en expert

För allmänna frågor ska du ringa KONEs kundtjänst på 0771-50 00 00. Du når oss vardagar mellan 08.00 och 17.30.

KONE_Hyvinkee_Dec23_CUSTOMER_SERVICE_SCENE_3_4_3025:720x720%281-1%29

Rapportera en incident

Ring ett servicesamtal eller rapportera en nödsituation på tel 0771-50 00 00 . Du kan också nå oss med via felanmalan@kone.com (vid fall som inte är brådskande).

Kontakta oss

Du kan använda formuläret nedan för att berätta mer om hur vi kan hjälpa dig. Någon ur vårt team kommer att kontakta dig så snart som möjligt.

Sample form






+46







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other

Observera att när du skickar in detta formulär samlar vi in dina personuppgifter. Mer information om behandling av personuppgifter finns i vår Personuppgiftspolicy.


ONLINEVERKTYG

Få viktig information snabbt

Håll dig uppdaterad med prestandadata i realtid och spårning av underhållsaktiviteter. Våra onlineverktyg ger trygghet eftersom det blir enkelt för dig att övervaka din utrustning.

Kundtjänst för underhåll | Kontakta oss nu för underhållsspecifika förfrågningar

Person working on the floor - KONE Online on laptop screen and KONE Mobile on smartphone screen.

KONE Online

Åtkomst dygnet runt till prestanda-, fel- och reparationsdata för all din utrustning var som helst, när som helst via en användarvänlig webbaserad portal.

KONE - Woman looking at her phone in an office building lobby.

KONE Mobile

En användarvänlig app med realtidsmeddelanden om utrustningsstatus, underhållsscheman och pågående underhållsarbeten.

Icon_Investors.svg

Övervaka utrustning

Realtidsinformation om dina hissar, rulltrappor och automatiska dörrar.

Icon_Digital_Services.svg

Spåra underhåll

Granska tidigare, pågående eller kommande arbeten samt tillhörande fakturor.

Icon_Component_Upgrades.svg

Kontakta supporten

Prata med en kundtjänstpersonal direkt, när du behöver det.

Vanliga frågor om underhållssupport

Få svar på vanliga frågor

  • Vår KONE Online-webbportal och KONE Mobile-app ger dig och ditt team tillgång till prestanda-, service-, fel- och reparationsdata för all din utrustning dygnet runt.

  • Du kan kontrollera utrustningens status via KONE Online eller KONE Mobile. Om du har uppkopplad utrustning kan du se om vi redan arbetar på att lösa problemet. Du kan göra en serviceförfrågan eller rapportera en incident genom att ringa oss eller kontakta oss direkt via KONE Online eller KONE Mobile.

  • KONE Online eller KONE Mobile visar alla genomförda och kommande servicebesök för all utrustning vi underhåller åt dig.

Cookies

Vi använder cookies för att optimera webbsidans funktionalitet och för att ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Om du godkänner alla cookies, klickar du på "acceptera"-knappen. Du kan läsa mer om vår datahantering i vår sektretesspolicy.