Prata med en expert
För allmänna frågor ska du ringa KONEs kundtjänst på 0771-50 00 00. Du når oss vardagar mellan 08.00 och 17.30.
Kontaktinformation KONE Serivetjänster
För allmänna frågor ska du ringa KONEs kundtjänst på 0771-50 00 00. Du når oss vardagar mellan 08.00 och 17.30.
Ring ett servicesamtal eller rapportera en nödsituation på tel 0771-50 00 00 . Du kan också nå oss med via felanmalan@kone.com (vid fall som inte är brådskande).
Du kan använda formuläret nedan för att berätta mer om hur vi kan hjälpa dig. Någon ur vårt team kommer att kontakta dig så snart som möjligt.
ONLINEVERKTYG
Håll dig uppdaterad med prestandadata i realtid och spårning av underhållsaktiviteter. Våra onlineverktyg ger trygghet eftersom det blir enkelt för dig att övervaka din utrustning.
Åtkomst dygnet runt till prestanda-, fel- och reparationsdata för all din utrustning var som helst, när som helst via en användarvänlig webbaserad portal.
En användarvänlig app med realtidsmeddelanden om utrustningsstatus, underhållsscheman och pågående underhållsarbeten.
Realtidsinformation om dina hissar, rulltrappor och automatiska dörrar.
Granska tidigare, pågående eller kommande arbeten samt tillhörande fakturor.
Prata med en kundtjänstpersonal direkt, när du behöver det.
Vanliga frågor om underhållssupport
Vår KONE Online-webbportal och KONE Mobile-app ger dig och ditt team tillgång till prestanda-, service-, fel- och reparationsdata för all din utrustning dygnet runt.
Du kan kontrollera utrustningens status via KONE Online eller KONE Mobile. Om du har uppkopplad utrustning kan du se om vi redan arbetar på att lösa problemet. Du kan göra en serviceförfrågan eller rapportera en incident genom att ringa oss eller kontakta oss direkt via KONE Online eller KONE Mobile.
KONE Online eller KONE Mobile visar alla genomförda och kommande servicebesök för all utrustning vi underhåller åt dig.